sobota, 14 grudnia 2013

Co przynoszą wróżki

Otóż, wróżki przynoszą różne rzeczy.
U mnie ostatnio pojawiła się jedna, a właściwie jeden, ponieważ wróżki wysyłają czasami paczki pocztą.
Listonosz zrobił mi niespodziankę, a właściwie nie On, bo to nie On przysłał paczkę...
W każdym razie dostałam paczkę niespodziankę :)
A co w niej było? Jak na wstępie, różne rzeczy.

Trzy cudne magazyny, w tym najnowszy numer Wohnen&Deko (zrobiłam kilka migawek na prędce).
Inne gazety pokażę w kolejnych postach, bo jest w nich wiele ciekawych inspiracji.
Pudełko z próbkami, jestem fanką jednego i drugiego oraz naklejki rożnego rodzaju, karteczki... raj :)
No i piękne uchwyty do mojej komody, która czeka na metamorfozę. Są cudne!
Były jeszcze inne rzeczy, ale o tym cicho sza, bo już zjedzone.











A w nowym numerze wiele pięknych aranżacji dla miłośników różnych stylów, mi do gustu od razu przypadła niebieska zima ( poniższe zdjęcia pochodzą z Wohnen&Deko).



Dekoracje z wrzosami i nie tylko...




I na koniec świątecznie, niebanalna choinka.


Serdecznie podziękowania dla mojej wróżki :)
A Wam Kochani na święta i nie tylko, życzę takiej wróżki jak moja.

Pozdrówki








1 komentarz: