środa, 25 grudnia 2013

Kijowa choinka


Mamy piękne, wręcz wiosenne Święta, trawa zielona...
Mam nadzieję, że przeżywacie je tak jak sobie wymarzyliście.
Dopiero teraz usiadłam i przygotowałam kilka zdjęć, wcześniej kuchnia, kuchnia i jeszcze raz kuchnia :)

Komodę ozdobiłam pięknym papierem prezentowym, nawinęłam go na ramę i już.
I choinka, tak jak wcześniej pisałam, nietypowa.
Zrobiona jest oczywiście z gałązek ( z kijków), związane, pomalowane na biało i gotowe.
Gwiazdkę najpierw dałam białą, ale potem dorobiłam z papieru do kompletu :)

Ogólnie nie przepadam za ozdobą typu choinka, więc poszłam na kompromis i zrobiłam taką właśnie kijową. Wisi sobie na ścianie, nadaje się nawet do malutkiego pokoju.














A na drugiej półce, niedawno namalowany osobiście obraz i konik ręcznie malowany przez moją znajomą :)





Przesyłam dobre życzenia, trzymajcie się ciepło i odpoczywajcie.
Pozdrówki








2 komentarze: