czwartek, 12 grudnia 2013

Gwiezdny wianek

Tak jak zapowiadałam, dziś o tym, jak ze zwykłego wianka zrobić wianek świąteczny.
Co jest potrzebne do takiej zmiany:
1. Zwykły wianek.
2. Gwiazdki.

Oczywiście w trakcie okazuje się, że wianek wcale nie jest taki zwykły, bo to wianek z bujną przeszłością i ze świetlaną przyszłością. A gwiazdki są super :) upolowane znienacka.
Szukałam czegoś na wianek, nie wiedząc czego i znalazłam te gwiazdki.
Są idealne; ze sklejki, w tonacji szaro - białej i mają małe klamerki do czepiania się ;)

No to robimy, bierzemy zwykły wianek:

I takie oto gwiazdki:

Na takich fajnych klamerkach:

Przyczepiamy i proszę, dla mnie bingo :)

Drzewka też dostały parę gwiazdek:





I tu zapowiadana świetlana przyszłość:

Na razie lampka led, lampki choinkowe nie wiadomo jeszcze gdzie będą...



A zima zrobiła taką dekorację:


Pozdrówki :)








2 komentarze:

  1. Świetny ten wianek!!! a ja wciąż żadnego nie zrobiłam...już tyle razy się przymierzałam:)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie,że się podoba. W końcu się kiedyś uda zrobić :)

      Usuń